Belnet DDoS Mitigation - Admin FAQ

Hoe maak ik gebruik van de service?
Wie kan zich op deze service abonneren?
Met wie kan ik contact opnemen als ik een probleem heb?
Hoe annuleer ik de service?

Hoe maak ik gebruik van de service?

  • Neem contact op met de Belnet Service Desk via servicedesk@belnet.be (als u al klant bent, houd uw acroniem bij de hand). De Service Desk verwijst u vervolgens door naar ons Customer Relations Team.
  • De accountmanager zal een contract volgens uw situatie en wensen voorstellen, en zal u op de hoogte brengen van de mogelijke planning.
  • Hebt u een bepaalde configuratie nodig of wilt u meer informatie over hoe de oplossing precies werkt? We maken met plezier voor u een afspraak met een expert.
  • Als u akkoord gaat, moet u twee kopieën van het ingevulde en ondertekende contract opsturen naar dit adres:

    Belnet Customer Relations Team
    WTC III
    Simon Bolivarlaan 30 B-2
    1000 Brussel

Wie kan zich op deze service abonneren?

Alle Belnet-klanten kunnen zich op deze dienst abonneren.

Met wie kan ik contact opnemen als ik een probleem heb?

Neem contact op met ons team van deskundigen om een probleem te melden.
e-mail: servicedesk@belnet.be
Telefoon: 02 / 790.33.00

Hoe annuleer ik de service?

Neem contact op met uw accountmanager.

Copyright © 2020 Belnet.