HR Assistant (m/v)

Functie

  • Je coördineert en verricht administratieve taken die verband houden met je P&O processen
  • Je coördineert verschillende administratieve acties: vergaderingen, opleidingen, infosessies organiseren, voorbereiden en opvolgen.
  • Je staat in voor de correcte opvolging van de dossiers (vervolledigen, invoeren, bijwerken) beheert en verdeelt alle documenten en informatie om vragen te kunnen beantwoorden
  • Je beheert acties rond opleidingen (ITMA, extern), de evaluatiecycli (crescendo,…) en missies op nauwkeurige wijze.
  • Je stelt verslagen op van interne vergaderingen om de betrokkenen te informeren over de genomen beslissingen en de te ondernemen acties vast te leggen.
  • Je maakt teksten en presentaties en stelt tabellen en planningen op.
  • Je maakt overheidsopdrachten voor de uitgaven van jouw P&O processen.
  • Je controleert de conformiteit van de gegevens met de geldende reglementering en neemt de gewenste acties.

Profiel

  • U bent titularis van een bachelor diploma
  • U hebt 2 jaar professionele ervaring in een gelijkaardige functie
  • Je kan zelfstandig omgaan met problemen, zoekt alternatieven en voert de oplossing uit.
  • Je begeleidt anderen, oefent een voorbeeldfunctie uit en ondersteunt de medewerkers in hun dagelijks functioneren.
  • Je beschikt over een zeer goede communicatie (mondeling en schriftelijk)
  • Je kan de reglementering en wetgeving die van toepassing is op de verschillende personeelscategorieën die werken bij de federale overheid toepassen.

Troef

U bent Nederlandstalig en hebt een goede kennis van de tweede landstaal en van het Engels

Enthousiast na het lezen van deze vacature? Klik dan snel verder!

Copyright © 2019 Belnet.