Laatste nieuws

12/19/2018 - 16:31
FOCUS – Terugblik op 2018
Een feestjaar
Het jaareinde komt snel dichterbij, dus is het tijd om de balans op te maken van een intens jaar vol innoverende projecten. In 2018 hebben velen onder jullie onze maandelijkse nieuwsbrief gelezen. Daarom willen we samen met jullie in deze balans terugblikken op de meest opmerkelijke en populaire artikelen die we in 2018 hebben gepubliceerd. Deze...
12/18/2018 - 16:51
Belnet werkt aan zijn netwerk tussen januari en half maart 2019
U ontvangt nog een gedetailleerde planning voor uw organisatie
Belnet werkt momenteel volop aan het redesign van zijn netwerk. Zo willen we het netwerk nog leesbaarder, flexibeler en robuuster maken. Tot nog toe hebben we de capaciteit in de kern van het netwerk verhoogd door het gebruik van 100G-kaarten. Ook zorgden we voor een sterkere redundantie en convergentie op de routers die samen de centrale ring...
12/18/2018 - 16:33
Ons nieuwe ticketingsysteem ServiceNow is volledig operationeel
De migratie is voltooid
Begin december stapte Belnet over naar een nieuw ticketingsysteem. Het ‘oude’ OTRS-systeem werd vervangen door ServiceNow. Ondanks de zorgvuldige voorbereiding bracht de overgang naar het nieuwe systeem een aantal kinderziektes met zich mee. Zo was het voor uw organisatie tijdelijk niet mogelijk om uw tickets te raadplegen op het Belnet portal....
12/17/2018 - 11:38
Event: Informatiesessie Belnet Cloud Connect
Leer meer over de twee nieuwe Belnet-diensten
Belnet zal in 2019 twee nieuwe diensten aanbieden. Het gaat om diensten van het type Cloud Connect, waarbij Belnet een rechtstreekse interconnectie met een externe dienstverlener verzekert. De eerste dienst, Belnet Cloud Connect - MS Azure, biedt Azure-gebruikers een directe interconnectie met Microsoft via een Express Route-verbinding. De tweede...
12/04/2018 - 10:56
FOCUS – Onze kantoren zijn gesloten tijdens de eindejaarsperiode
De tijdelijke contactprocedure is beschikbaar op het Belnet Portal
Met de kerst- en nieuwjaarsperiode in zicht willen we u er graag aan herinneren dat onze kantoren gesloten zijn van zaterdag 22 december 2018 tot en met dinsdag 1 januari 2019. We hernemen onze activiteiten op woensdag 2 januari 2019. In geval van incidenten kunt u uiteraard contact opnemen met de Belnet Service Desk, die 24/7 bereikbaar blijft...
11/28/2018 - 10:57
FOCUS - Belnet-netwerk
Belnet werkt aan het ontwerp van zijn netwerk
Als gevolg van de incidenten van de voorbije jaren, heeft Belnet de nodige maatregelen genomen en blijft het die nemen om zijn netwerk te vereenvoudigen. Zo willen we het leesbaarder, robuuster en flexibeler maken en een snellere recuperatie en convergentie verzekeren. Tot vandaag lag de focus van het herontwerp op de capaciteitsverhoging in de...
11/27/2018 - 16:50
Belnet nam deel aan tweedaagse workshop crisismanagement
NREN's deelden hun ervaringen en best practices
Crisismanagement- en communicatie zijn voor bedrijven en organisaties cruciaal om hun business continuity te garanderen en hun reputatie te beschermen. Op 12 en 13 november namen we met vier collega’s deel aan ‘CLAW 2018’, een event over crisismanagement dat werd georganiseerd door het Europese onderzoeksnetwerk GÉANT. Samen met een 70-tal...

Pagina's