Technical Advisor (m/v)

Functie

  • U maximaliseert de klantentevredenheid door onze klanten rechtstreeks te informeren, adviseren en ondersteunen op technisch niveau
  • U identificeert en analyseert de technische noden van onze klanten en gebruikers met als doel de dienstverlening van Belnet hier zo goed mogelijk op af te stemmen
  • U denkt mee over oplossingen voor technische problemen en biedt ‘hands on’ ondersteuning
  • U volgt en begeleidt complexere of grotere technische projecten bij klanten
  • U test en ondersteunt de implementatie van (nieuwe) diensten van Belnet met klanten en gebruikers
  • U presenteert en bereidt inhoudelijk workshops en informatiesessies rond de Belnet- dienstverlening voor

Profiel

  • U beschikt over een Master OF u beschikt over een Bachelor met min 4 jaar ervaring in een gelijkaardig functie als technische adviseur of technical support engineer
  • U beschikt over een goede technische kennis en praktische ervaring op vlak van netwerken, internet en bijhorende ICT-applicaties
  • U bent klantgericht ingesteld, communicatief en houdt ervan klanten te adviseren
  • U hebt kennis met projectbeheer en service management
  • U volgt de nieuwste ontwikkelingen in internet, ICT en telecommunicatie op de voet
  • U bent communicatief ingesteld en spreekt graag voor een publiek
  • U bent proactief, georganiseerd en een echte teamplayer
  • U beschikt over een rijbewijs B

Troef

  • U bent Nederlandstalig en heeft een goede kennis van het Engels én het Frans.
  • Affiniteit met de onderwijs-, onderzoeks- en overheidssector is een pluspunt

Enthousiast na het lezen van deze vacature? Klik dan snel verder!

Copyright © 2019 Belnet.