Uw monitoringgrafieken, tickets en al uw administratieve en contractuele informatie zijn vanaf 1 juli beschikbaar via al uw digitale interfaces. De nieuwe versie van het Belnet Portal kreeg een nieuwe look en is volledig responsief.
Steeds meer mensen raadplegen het Belnet Portal. Sinds januari 2021 startten 360 gebruikers minimaal één sessie op, onder wie 64% nieuwe gebruikers. Om uw gebruikerservaring te optimaliseren en ervoor te zorgen dat u nóg efficiënter kan surfen tussen de verschillende rubrieken van uw klantenaccount, hebben we de look-and-feel van het Belnet Portal-dashboard opgefrist.
Uw monitoringgrafieken, de geschiedenis van uw tickets en al uw administratieve gegevens (facturen, contracten, ...) zijn vanaf 1 juli bovendien toegankelijk vanop elke smartphone of tablet. Zo willen we u een optimale leeskwaliteit garanderen.
De monitoringdata nóg efficiënter lezen
De op het Belnet Portal beschikbare monitoring is een essentiële tool om de status en de stabiliteit van uw verbinding te controleren. Houd de status van uw bandbreedtes, de trafiek op al uw verbindingen en de eventuele verbindingsfouten (onbeheerd pakket, ...) in de gaten.
De verschillende metingen worden verzameld via een monitoringwerkstation op onze LAN. Alle metingen worden vanuit uw standpunt uitgevoerd en via grafieken geïllustreerd. Meer documentatie beschikbaar op Monitoring (log in op 'My Belnet' voordat u op deze link klikt).
Belnet Portal zal niet toegankelijk zijn op 30 juni vanaf 12 uur
Om de nodige aanpassingen te kunnen doorvoeren, zal uw Belnet Portal niet toegankelijk zijn op 30 juni vanaf 12 uur. Vanaf 1 juli kan u opnieuw inloggen.
Sinds de lancering enkele jaren geleden, is het Belnet Portal sterk geëvolueerd. We willen nóg beter op uw verwachtingen kunnen inspelen. Als u ideeën of suggesties heeft op het vlak van ergonomie of inhoud, bezorg ze ons dan zeker!
Deel uw suggesties