Belnet blijft tot uw dienst staan tijdens de kerstperiode

door
Marc Gérard

Content Developer @ Belnet
op

Als dienstenleverancier vinden wij het belangrijk om u steeds de best mogelijke kwaliteit te leveren. Om de stabiliteit van ons netwerk en onze diensten te kunnen garanderen tijdens de kerstperiode leggen wij zoals elk jaar een network freeze vast.

Hieronder vindt u meer informatie over deze network freeze en de week waarin onze kantoren gesloten zijn.

Network Freeze - 15 december 2022 tot en met 9 januari 2023

Zoals elk jaar gaan we over tot een network freeze. Deze loopt van donderdag 15 december 2022 tot en met maandag 9 januari 2023. Dit houdt in dat wij tijdens deze periode geen upgrades uitvoeren of nieuwe diensten implementeren, zodat we te allen tijde een maximale beschikbaarheid van ons netwerk kunnen garanderen.

Sluiting van onze kantoren- 24 december 2022 tot en met 1 januari 2023

Tijdens de sluiting van onze kantoren, van zaterdag 24 december 2022 tot en met zondag 1 januari 2023, blijven wij bereikbaar in geval van een technisch incident. Meer algemene verzoeken (administratieve, commerciële of niet-dringende technische verzoeken) zullen worden behandeld op maandag 2 januari 2023 wanneer onze kantoren weer opengaan.

Hoe kunt u ons contacteren tijdens deze periode?

Technische incidenten - wat te doen?

In geval van een onderbreking van uw connectiviteit en/of storingen in de Belnet-diensten kunt u contact opnemen met de Belnet Service Desk:

  • Telefonisch: 02 790 33 00 (24/7)
  • Per e-mail: servicedesk@belnet.be (9u-17u)

In geval van een belangrijk incident vindt u alle informatie op onze status page.

Commerciële en administratieve vragen

Uw commerciële en administratieve vragen zullen beantwoord worden vanaf de heropening van onze kantoren op maandag 2 januari 2023.

Technische ondersteuning voor Belnet-diensten (behalve incidenten)

De technische ondersteuning van Belnet-diensten zal zich beperken tot dringende problemen (zie technische incidenten). U kunt ons echter uw niet-dringende technische verzoeken blijven toesturen. Deze zullen vanaf maandag 2 januari 2023 worden verwerkt.

Download onze contactprocedure in PDF

 Download onze contactprocedure in PDF voor FedMAN

Vond u dit nieuws interessant?
Copyright © 2024 Belnet.