Contractuele contactpersonen kunnen de Belnet Service Desk contacteren via:
- Telefoon: 02 790 33 00
- E-mail: servicedesk@belnet.be
- Belnet portal
Waarvoor kunt u contact opnemen met de Belnet Service Desk?
Incidenten – 24/7
U kunt de Belnet Service Desk 24/7 telefonisch contacteren voor:
- Storingen in de Belnet connectiviteit
- Storingen in de Belnet diensten
Opgelet! Wanneer u een incident buiten de kantooruren per mail meldt, zal dit pas de volgende werkdag opgenomen worden.
Alle vragen - werkdagen (9h00 - 17h00)
Tijdens de kantooruren kunt u contact met ons opnemen voor:
- Installaties, upgrades of andere veranderingen met betrekking tot uw verbinding en aanverwante diensten die geen impact hebben op uw connectiviteit.
- Administratieve wijzigingen
- Alle commerciële vragen
- Technische vragen over het Belnet network. Er is geen impact op uw connectiviteit.
- Technische vragen of opmerkingen bij het gebruik van Belnet diensten, zonder dat deze diensten verstoord zijn.
Enkele tips
- Houd uw acroniem en/of ticketnummer bij de hand.
- We raden u aan om mails in "plain text" te versturen. Om een efficiënte verwerking van uw aanvraag te garanderen, vragen wij u ook om het onderwerp van uw mail kort en bondig te houden.
- Grote bijlagen verstuurd via mail kunnen mogelijk niet verwerkt worden. Organisaties aangesloten op Belnet R&E Federation kunnen grote bestanden versturen via FileSender.