Een administratieve vraag, technische kwestie of storing in onze dienstverlening? Onze Belnet Service Desk helpt u graag verder. Met de onderstaande 5 tips verloopt dit nog vlotter.
Sla het nummer van onze Belnet Service Desk op in uw gsm
Niets vervelender dan een telefoonnummer niet bij de hand te hebben wanneer u dringend iemand moet bereiken. Dat geldt ook voor het nummer van onze Belnet Service Desk. Sla de contactgegevens van onze Belnet Service Desk daarom op in uw gsm zodat u hen makkelijk en snel kunt bereiken: 02 790 33 00 of servicedesk@belnet.be.
Houd uw acroniem / ticketnummer bij de hand
Neemt u contact op onze Belnet Service Desk, houdt dan uw acroniem bij de hand. Dit kunt u terugvinden op uw overeenkomst. Belt of mailt u in verband met de opvolging van uw (aan)vraag? Vermeld dan ook het ticketnummer dat u heeft ontvangen.
Meteen hulp nodig bij een incident? Neem telefonisch contact op
Indien u te maken krijgt met een dringend incident buiten de kantooruren (bv. verstoring van uw connectiviteit) raden wij u aan om telefonisch contact op te nemen met onze Belnet Service Desk. Alle incidenten die telefonisch worden gemeld, worden namelijk 24/7 behandeld. Incidenten die buiten de kantooruren per e-mail worden gemeld, worden behandeld op de eerstvolgende werkdag.
Stuur uw mails in plain text
Wij raden u aan om mails in ‘plain text’ te sturen. Om een efficiënte verwerking van uw aanvraag te garanderen, vragen wij u ook om het onderwerp van uw mail kort en bondig te houden.
Wilt u een zeer grote bijlage versturen? Dan kunt u FileSender gebruiken indien uw organisatie lid is van de Belnet R&E Federation.
Bekijk onze video
Deze video toont u in exact één minuut hoe onze Belnet Service Desk werkt. Handig, toch?