De Belnet Service Desk is het unieke aanspreekpunt voor instellingen die met het Belnet-netwerk zijn verbonden. De Service Desk is 24/7 beschikbaar voor al uw vragen met betrekking tot incidenten en technische, commerciële of administratieve informatie.
U kunt contact opnemen met de Service Desk voor:
- Service requests
- Installaties en upgrades
- Vragen met betrekking tot incidenten
- Administratieve wijzigingen
- Technische vragen
Uw voordelen
24/24 en 7/7 monitoring
Uw verbinding met het Belnet-netwerk wordt continu gemonitord.
Persoonlijke aanpak
Enkel de door uw organisatie aangeduide contactpersonen mogen contact opnemen met de Belnet Service Desk.
Snel antwoord
Zodra een ticket wordt geopend bij de Belnet Service Desk, wordt een eerste analyse uitgevoerd. Als de aard van de (aan)vraag dit vereist, wordt het ticket onmiddellijk naar interne experts gestuurd.
Professionele opvolging
De Belnet Service Desk volgt elke aanvraag op en houdt u bij elke stap op de hoogte.
Hoe contact opnemen met de Belnet Service Desk?
U dient een geregistreerde contactpersoon te zijn. Houd het acroniem van uw organisatie en, indien van toepassing, uw ticketnummer bij de hand. U kunt contact opnemen met de Belnet Service Desk:
- Per telefoon: 02 790 33 00
- Per e-mail: servicedesk@belnet.be
Meld u aan op de MyBelnet-portal