Algemene administratieve vragen:
Hoe vraag ik deze service aan?
Wie kan deze service gebruiken?
Welke verwerking van persoonsgegevens wordt er uitgevoerd voor deze dienst?
Bij wie kan ik terecht als er een probleem optreedt?
Hoe kan ik de service annuleren?
Hoe vraag ik deze service aan?
- Neem contact op met onze Belnet Servicedesk via servicedesk@belnet.be. (Vergeet uw acroniem niet).
- Stuur twee ingevulde en ondertekende exemplaren van de DCS-overeenkomst naar het Belnet Customer Relations Team, WTC III, Simon Bolivarlaan 30 - B2, 1000 Brussel.
Wie kan deze service gebruiken?
Als u de DCS-service wilt gebruiken, moet uw organisatie aan de volgende vereisten voldoen:
- Uw organisatie moet klant zijn bij Belnet.
- U moet een lokale gebruiker van de organisatie zijn met de bevoegdheid om servers in de IT-infrastructuur van de organisatie te beheren.
- De Certificate Signing Requests (CSR) mogen uitsluitend worden goedgekeurd door de lokale beheerder van de klant.
- U moet de beleidsregels van GÉANT TCS (Trusted Certificate Service) en die van Belnet naleven (inclusief de voorschriften voor aanvaardbaar gebruik van Belnet).
Welke verwerking van persoonsgegevens wordt er uitgevoerd voor deze dienst?
U kunt de details van ons verwerkingsbeleid van de persoonsgegevens van geregistreerde gebruikers voor de Digital Certificates Service op deze pagina bekijken.
Bij wie kan ik terecht als er een probleem optreedt?
Neem contact op met de Belnet Servicedesk.
Hoe kan ik de service annuleren?
- Aan het einde van deze periode van één jaar kunnen beide partijen de overeenkomst op elk moment beëindigen, met inachtname van een opzegperiode van minimaal drie maanden en na kennisgeving via een aangetekende brief.
- De service wordt beëindigd op 1 januari van het jaar na de bezorging van de kennisgeving in het huidige kalenderjaar.
Raadpleeg ons beleid inzake de verwerking van persoonsgegevens voor de Digital Certificates Service
Vond u deze FAQ nuttig?