Een incident melden
De Belnet Support is 24/7 beschikbaar om elk incident te melden.
Technische ondersteuning
- Installaties, wijzigingen en upgrades
- Technische vragen
Administratieve ondersteuning
- Administratieve vragen (contract, factuur, ...)
- Informatie over onze oplossingen
Uw voordelen
24/24 en 7/7 monitoring
Uw verbinding met het Belnet-netwerk wordt continu gemonitord.
Persoonlijke aanpak
Enkel de door uw organisatie aangeduide contactpersonen mogen contact opnemen met de Belnet Service Desk.
Snel antwoord
Zodra een ticket wordt geopend bij de Belnet Service Desk, wordt een eerste analyse uitgevoerd. Als de aard van de (aan)vraag dit vereist, wordt het ticket onmiddellijk naar interne experts gestuurd.
Professionele opvolging
De Belnet Service Desk volgt elke aanvraag op en houdt u bij elke stap op de hoogte.
Hoe contact opnemen met de Belnet Support?
De contact procedure bevindt zich hier
Meld u aan op de MyBelnet-portal