Belnet Support

Een incident melden

De Belnet Support is 24/7 beschikbaar om elk incident te melden.

Technische ondersteuning

  • Installaties, wijzigingen en upgrades
  • Technische vragen

Administratieve ondersteuning

  • Administratieve vragen (contract, factuur, ...)
  • Informatie over onze oplossingen

Uw voordelen

24/24 en 7/7 monitoring 

Uw verbinding met het Belnet-netwerk wordt continu gemonitord. 

Persoonlijke aanpak

Enkel de door uw organisatie aangeduide contactpersonen mogen contact opnemen met de Belnet Service Desk.

Snel antwoord

Zodra een ticket wordt geopend bij de Belnet Service Desk, wordt een eerste analyse uitgevoerd. Als de aard van de (aan)vraag dit vereist, wordt het ticket onmiddellijk naar interne experts gestuurd.

Professionele opvolging

De Belnet Service Desk volgt elke aanvraag op en houdt u bij elke stap op de hoogte.

Hoe contact opnemen met de Belnet Support?

De contact procedure bevindt zich hier

Meld u aan op de MyBelnet-portal 

Copyright © 2025 Belnet.