Hieronder vindt u de belangrijkste bevindingen van de enqûete:
- 75% van de respondenten verklaart dat hun organisatie 24/7 IT-services heeft
- 12% van de respondenten heeft al buiten de kantooruren contact opgenomen met de SD-NOC voor commerciële en administratieve vragen, maar 75% van hen zou het ermee eens zijn om dit enkel tijdens de kantooruren en -dagen te doen.
- 66% van de respondenten heeft al buiten de kantooruren contact opgenomen met de SD-NOC om technische informatie of hulp bij een of meerdere diensten te vragen. 65% van hen wil dit ook buiten de kantooruren kunnen blijven doen.
- 57% van de respondenten heeft al buiten de kantooruren contact opgenomen met de SD-NOC om een incident te melden. 68% van hen wil dit ook buiten de kantooruren en - dagen kunnen blijven doen.
- 83% van de respondenten verklaart dat hun organisatie een Service Desk heeft voor haar eigen behoeften. Met uitzondering van één organisatie hebben ze allemaal een interne Servicedesk.
- 46% van de respondenten gaat er niet mee akkoord dat de communicatie met de SD-NOC alleen in het Engels zou plaatsvinden.
Wilt u de details over de Service Desk-NOC enquête raadplegen?
Vond u dit nieuws interessant?