Belnet streeft ernaar om zijn dienstverlening voortdurend te verbeteren. Daarom zullen we onze Servicedesk binnenkort grondig herstructureren. Deze transformatie, het resultaat van meer dan twee jaar reflectie en werk, is een antwoord op de feedback van de laatste twee tevredenheidsenquêtes en regelmatige uitwisselingen met onze gebruikersgemeenschappen.
Een strategische herziening van de ondersteuning
De belangrijkste verandering is de volledige reorganisatie van de Servicedesk, die zal verdwijnen ten gunste van een nieuwe structuur verdeeld in twee verschillende domeinen:
- Incidentbeheer en technische ondersteuning worden uitbesteed aan een nieuwe gespecialiseerde partner
- Administratieve ondersteuning en servicegerelateerde vragen worden behandeld door interne Belnet-teams.
Modernisering van de contactprocedures
In het kader van deze transformatie voert Belnet een volledig nieuwe contactprocedure in. Het doel is om de behandeling van verzoeken te optimaliseren, ongeacht het gekozen communicatiekanaal: telefoon, e-mail, website of gebruikersportaal.
Om de overgang soepel te laten verlopen, ontvangt elke contactpersoon binnenkort een e-mail met de nieuwe regelingen. Daarnaast zal alle informatie in februari beschikbaar zijn op de website van Belnet.
Uitrol in maart
De implementatie van deze nieuwe contactprocedure is gepland voor 31 maart. Deze datum is het begin van een nieuw tijdperk voor de gebruikersondersteuning van Belnet.