We informeren u dat we geen upgrades zullen uitvoeren en geen nieuwe diensten zullen implementeren tussen woensdag 15 december 2021 en maandag 10 januari 2022. Houd er ook rekening mee dat onze kantoren gesloten zijn tussen zaterdag 25 december 2021 en zondag 2 januari 2022. Wij hernemen onze activiteiten op maandag 3 januari 2022.
Hoe kunt u tijdens de vakantie contact met ons opnemen?
Technische incidenten
In geval van connectiviteitsverlies en/of onderbrekingen in de Belnet-diensten kunt u 7/7 en 24/24 contact opnemen met de Belnet Service Desk.
- Telefonisch op 02 790 33 00 (24/7)
- Per mail naar servicedesk@belnet.be (9u. -17u.)
In geval van een grootschalig incident herinneren we u eraan dat u onze statuspagina kunt raadplegen.
Aanpassingen aan diensten - commerciële vragen
Tussen 15/12/2021 en 10/01/2022 is de dienstverlening van Belnet beperkt en worden er geen nieuwe diensten of upgrades geïmplementeerd. Onze kantoren zijn gesloten tussen 25/12/2021 en 02/01/2022. Uw aanvragen worden verwerkt vanaf maandag 3 januari 2022.
Technische ondersteuning voor Belnet-diensten (behalve incidenten)
Tijdens de bovengenoemde periode zal de technische ondersteuning voor Belnet-diensten beperkt blijven tot de behandeling van dringende problemen (zie technische incidenten). Gedurende deze periode kunt u ons uw dringende verzoeken van technische aard blijven sturen. Deze worden verwerkt vanaf maandag 3 januari 2022.
Download onze contactprocedure in PDF