Als dienstenleverancier vinden wij het belangrijk om u steeds de best mogelijke kwaliteit te leveren. Om de stabiliteit van ons netwerk en onze diensten te kunnen garanderen tijdens de eindejaarsperiode leggen wij zoals elk jaar een network freeze vast.
De network freeze loopt van woensdag 18 december 2024 (17u) tot en met maandag 6 januari 2025 (9u). Dit houdt in dat Belnet tijdens deze periode geen upgrades zal uitvoeren of nieuwe diensten zal implementeren, zodat we te allen tijde een maximale beschikbaarheid van ons netwerk kunnen garanderen.
Sluiting van onze kantoren tussen kerst en nieuw
Tijdens de sluiting van onze kantoren, van woensdag 25 december 2024 tot en met woensdag 1 januari blijven wij bereikbaar in geval van incidenten. Meer algemene verzoeken (administratieve, commerciële of niet-urgente technische verzoeken) zullen worden behandeld vanaf donderdag 2 januari 2025.
In geval van een onderbreking van uw connectiviteit en/of storingen in de Belnet-diensten kunt u contact opnemen met onze Belnet Service Desk op het nummer 02 790 33 00 (24/7) of per e-mail naar servicedesk@belnet.be (9-17u).
Wij wensen u alvast een fijne eindejaarsperiode!