Tijdelijke contactprocedure tijdens eindejaarsperiode

Vanaf vrijdagavond 18 december 2020 tot en met zondag 10 januari 2021 zullen we geen upgrades uitvoeren en geen nieuwe diensten implementeren. Houd er ook rekening mee dat onze kantoren gesloten zijn vanaf vrijdag 25 december 2020 tot en met zondag 3 januari 2021. Wij hernemen onze activiteiten op maandag 4 januari 2021.

Hoe kunt u tijdens de vakantie contact met ons opnemen?

Technische incidenten

In geval van connectiviteitsverlies en/of onderbrekingen in de Belnet-diensten kunt u 7/7 en 24/24 contact opnemen met de Belnet Service Desk:

  • telefonisch op 02 790 33 00 (24/7)
  • per mail naar servicedesk@belnet.be (9u. -17u.)

In geval van een grootschalig incident herinneren we u eraan dat u onze statuspagina kunt raadplegen.

Aanpassingen aan diensten - commerciële vragen

Tussen 19/12/2020 en 11/01/2021 is de dienstverlening van Belnet beperkt en worden er geen nieuwe diensten of upgrades geïmplementeerd.

Onze kantoren zijn gesloten van 25/12/2020 tot en met 03/01/2021. Uw aanvragen worden verwerkt vanaf 4 januari 2021.

Technische ondersteuning voor Belnet-diensten (behalve incidenten)

Tijdens de bovengenoemde periode zal de technische ondersteuning voor Belnet-diensten beperkt blijven tot de behandeling van dringende problemen (zie technische incidenten). Gedurende deze periode kunt u ons uw verzoeken van technische aard blijven sturen. Deze worden verwerkt vanaf maandag 4 januari 2021.

Copyright © 2020 Belnet.