We informeren u dat we geen upgrades zullen uitvoeren en geen nieuwe diensten zullen implementeren tussen donderdag 19 december 2019 en maandag 6 januari 2020. Houd er ook rekening mee dat onze kantoren gesloten zijn tussen woensdag 25 december 2019 en woensdag 1 januari 2020. Wij hernemen onze activiteiten op donderdag 2 januari 2020.
Hoe kunt u tijdens de vakantie contact met ons opnemen?
Technische incidenten
In geval van connectiviteitsverlies en/of onderbrekingen in de Belnet-diensten kunt u 7/7 en 24/24 contact opnemen met de Belnet Service Desk.
- telefonisch op 02 790 33 00 (24/7)
- per mail naar servicedesk@belnet.be (9u. -17u.)
In geval van een grootschalig incident herinneren we u eraan dat u onze statuspagina kunt raadplegen.
Aanpassingen aan diensten - commerciële vragen
Tussen 19/12/2019 en 6/01/2020 is de dienstverlening van Belnet beperkt en worden er geen nieuwe diensten of upgrades geïmplementeerd. Onze kantoren zijn gesloten tussen 25/12/2019 en 01/01/2020. Uw aanvragen worden verwerkt vanaf 2 januari 2020.
Technische ondersteuning voor Belnet-diensten (behalve incidenten)
Tijdens de bovengenoemde periode zal de technische ondersteuning voor Belnet-diensten beperkt blijven tot de behandeling van dringende problemen (zie technische incidenten). Gedurende deze periode kunt u ons uw dringende verzoeken van technische aard blijven sturen. Deze worden verwerkt vanaf donderdag 2 januari 2020.