Interview

26 okt. 2020

Blik achter de schermen: hoe pakt Belnet projecten aan?

Het Belnet Project Management Office staat in voor het vlotte verloop van alle interne en klantgerelateerde projecten. Dankzij een gestructureerde en uniforme manier van werken bent u verzekerd van een goede opvolging van uw project, transparante communicatie én een optimaal resultaat. Onze collega en Project Manager Elke Dierckens licht toe hoe project management bij Belnet in zijn werk gaat.
25 jun. 2020

Joachim Opdenakker werkt als jobstudent bij Belnet: “Perfecte aanvulling op mijn keuzetraject netwerkbeheer”

Bij Belnet verwelkomen we regelmatig jobstudenten en stagiairs. Zo bieden we jong talent de kans om zich te verdiepen in onze (netwerk)infrastructuur en diensten. Eén van hen is Joachim Opdenakker, die sinds twee jaar ons Networks team versterkt.
20 apr. 2020

“Interne communicatie en sensibilisering zijn cruciaal bij de implementatie van business continuity management”

De wereldwijde gezondheidscrisis heeft ervoor gezorgd dat bedrijven en organisaties hun manier van werken op korte termijn drastisch hebben moeten aanpassen. Bij velen heeft dit business continuity management (opnieuw) op de agenda gezet. Hoe kan je je als organisatie zo goed mogelijk voorbereiden op het onverwachte? En wat zijn de aandachtspunten? We spraken met Jean-Christophe Real, BCM Manager bij Belnet.
23 mei. 2019

Service improvement programma verbetert stabiliteit en betrouwbaarheid van ons netwerk

De stabiliteit en betrouwbaarheid van ons netwerk continu verbeteren is één van onze strategische doelstellingen. Daarom startten we enkele jaren geleden met een service improvement programma. Onze technisch directeur Dirk Haex legt uit wat dit precies inhoudt en wat het voor u betekent.

Copyright © 2020 Belnet.